Danske Bankilla ongelmia: tunnistussovellus ei toiminut moneen tuntiin
Kirjautuminen palveluihin Danske ID -sovelluksella ei onnistunut sunnuntaina.

Danske Bankin tunnistussovelluksessa ilmeni sunnuntaina häiriö. AOP
Danske Bankin tunnistussovelluksen toiminnassa oli sunnuntaina häiriö.
Pankki kertoi puoli neljän aikaan iltapäivällä Twitterissä, että kirjautuminen palveluihin Danske ID -sovelluksella ei onnistu. Danske Bankin mukaan mobiilipankki ja tunnuslukulaite toimivat kuitenkin normaalisti.
Vika korjattiin sunnuntain aikana, ja Danske Bank ilmoitti puoli seitsemän jälkeen, että sovellus toimii jälleen normaalisti.
Danske Bankin Suomen lehdistöpäällikön Topi Kanniaisen mukaan vika koski vain Suomea.
Danske ID -sovelluksella kirjaudutaan perinteiseen verkkopankkiin ja erilaisiin palveluihin, jotka vaativat tunnistautumista.
Lähde https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6cfbdfc6-aa10-46fd-ba7d-96726e9eaf82